jag gick med någon för att han påminde om dig

2011-05-22 / 22:52:50 / Louise Jacobsson
Tröja från H&M, jeansleggins från Vero Moda och ring från Lindex.
-
Såhär sprang jag runt ute, eller jag sprang inte, jag satt mest på en bänk i parken med min fina vän Moa, vi pratade om allt mellan himmel och jord, hade det allmänt mysigt helt enkelt. Sen ringde vi Beckis så hon kom och höll oss sällskap. När det började bli för kallt gick vi till station för att Timmy och Jimmy skulle komma, jag fick skjuts hem och nu sitter jag bara och lyssnar på musik. En helt okej söndag, för en gångs skull!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: