pet

2011-05-04 / 21:02:13 / Louise Jacobsson
Sådär, nu känner jag mig levande igen efter skön varm dusch. Skolan idag var rätt okej även fast jag spenderade nästan en hel timme längre där än vanligt eftersom att vi slutar en timme senare på onsdagar. But I survived och tog mig ner på stan med Kriztina vid min sida, vi tog en fika på pelikan och sen kollade vi lite kläder på H&M. Efter det begav vi oss mot Lindgrens och lämnade in Ztinas telefon. Efter att det var avklarat gick vi till Lindex och jag fick med mig 2 ringar hem. Vi skiljdes åt vid fem då jag stack iväg till gymmet för att värma upp innan Gladiator passet. Efter två timmars träning så kom jag till slut hem och fick duscha. Nu ska jag vara lite social med Zebastian hade jag tänkt! Ha det så bra, PUSS!
Dagens:
Ztina och jag sitter på pelikan och fikar (innan vi skulle lämna in hennes telefon som har en ENORM spricka över hela skärmen) vi diskuterar lite om vad man ska göra om dom säger nej till att laga mobilen osv. Så säger hon: Hoppas dom inte märker den lilla sprickan på skärmen.. Åh gud, jag skrattade så jag fick ont i magen, hon är knas hon. Min Ztina!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: