pussssss

2011-05-24 / 20:58:23 / Louise Jacobsson
Kom hem från Rimbo för typ en timme sen. Mös runt i den lilla hålan med Moa och Caroline. Vi gjorde väl inte så himla mycket egentligen, bara tog det lugnt och pratade en hel del! Just nu är jag inte på världens bästa humör, men det lär väl gå över, det brukar det göra i varje fall.
-
Imorgon är det onsdag, ska in till Gamla Stan med klassen sen stannar jag i Stockholm eftersom att jag ska köpa en present till min syster som fyller 18 om mindre än en månad! Öhe.. Nu vet jag inte vad jag ska göra riktigt, men.. Puss i varje fall som helst!



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: