start to blush when somebody says your name

2011-05-29 / 01:03:11 / Louise Jacobsson
sitter med datorn i knät och en söt hund bredvid mig, lyssnar på fin musik och ska snart sova. Kvällen har rullat på trots att ingenting speciellt har hänt. Hängde med brudarna alltså Moa, Beckis och Caroline. Dom är bra dom! Som sagt gjorde vi inte så mycket, satt och snackade för det mesta sen var vi ett tag vid rampen och åt på skedar och Moa lärde mig en liten låt! Träffade också på Oscar och Kevin ett litet tag men dom skulle vidare till Vätö. Caroline tog kvart över tolv bussen till rimbo och när den kom vandrade jag hemåt. Ska snart sova. Ha en mysig kväll, även fast den snart är slut, hehe. Pyss



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: