ta konsekvenserna utan klagomål

2011-05-18 / 16:43:28 / Louise Jacobsson
Skolan har väl vart helt okej idag, gick lång dag som alltid på onsdagar men överlevde i alla fall. Har väl egentligen inte gjort så mycket även fast jag vart hemma i mer än en timme nu. Det enda vettiga jag gjort är väl att jag har pluggat lite på kemin. Taggar inför Gladiator passet som jag förmodligen kör utan Ztina, tråkigt men helt ärligt så är jag ju där för min skull, så det kommer nog bli lika kul ändå! Tredje dagen i rad jag tränar, imorgon blir det också gymmet, vet inte om jag kör passet men dit ska jag i alla fall! Lördag och söndag blir det också att träna. Åh, vad jag älskar det. Det gör jag verkligen och självklart så är det ju ännu mer awesome när man börjar få resultat. Remember, pain is temporary!



Bilden är från mars kanske?



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: