that's why I am what I am

2011-05-17 / 22:34:38 / Louise Jacobsson
Tappade min bebis piercing på gymmet, hoppas bara på att Linda eller Anna-Lena hittar den så jag kan få tillbaka piercingen, den är ju så himla fin! Har i alla fall bytt till min "Ying&Yang" piercing som jag fick av Caroline efter att hon vart i Turkiet, den är himla fin den med. Ifall du läser min blogg, tack så jätte mycket för den, passar som handen i handsken i min navel! Hihi.
Imorgon blir det att träna igen, ska på gladiator pass och ska dra med mig Ztina. Ser verkligen fram emot det, det passet är så jävla roligt och ska bli kul att se Ztina svettig !! !! !!! Nej men nu ska jag sluta skriva, vi hörs när vi hörs! PUSS



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: