the e.n.d

2011-05-01 / 15:50:41 / Louise Jacobsson
Det här lovet har vart hur bra som helst, gjort massa roliga saker varenda dag och det är ju bara för härligt att umgås dag ut och dag in med fina vänner. Gårdagen började hos Nathalie, sen drog vi vidare till Moa och åt, hade det trevligt och ja, bara njöt. Sedan stack vi upp till södra bergen, mina kläder luktar urk just nu på grund av det. Vid tio typ så kom Ladji, Alex, Nigusu och Sirre så då drog vi till parken och softa. Kallt som satan var det så vi gick till borgmästarholmen och skulle tända en eld, fast.. det gick inge vidare bra så istället drog vi till Nisses (vet inte om det heter så längre, men whatever) och käkade lite nattkäk. Alla skiljdes åt vid kvart över ett typ, förutom några brudar som drog tidigare än oss. Jag och Nathalie kom hem till mig vid typ tjugo i två, somnade vid 4 lite smått irriterad... Anledningen till det är det inte ens någon idé att jag skriver...

Vet inte om det kommer några bilder sen från valborg, stay tuned.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: