todays

2011-05-03 / 16:44:05 / Louise Jacobsson
Jag orkar inte skriva något långt inlägg, kan sammanfatta min dag med skola och shopping. Gick ner på stan med Nathalie och tröst handlade lite kläder. Fick 4 saker med mig hem. Rätt nöjd ändå, alltid kul med nytt! Snart ska jag ner till gymmet och köra både styrketräning och pass. Wish me good luck guys!
Allt jag hade på mig idag kommer från H&M. Förutom ringen, men den syns ändå inte på bilden.
Mitt största fynd idag (och på flera månader) var denna skönhet från H&M,
349 kr kostar den egentligen men jag fick den för endast 100 svenska riksdaler!
Love it.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: