trött

2011-05-12 / 08:38:46 / Louise Jacobsson
Är trött som satan idag, men ska ändå ta mig till skolan om sisådär fem minuter. Då är det piptest, så inte taggad. Men tänker vara med ändå med tanke på att det är riktigt kul att se om jag har utvecklat min kondition sen sist jag sprang (då jag hade världssämst kondis, av olika skäl) men nu ska det nog gå bra! Efter idrotten och hemkunskapen är det biologiprov.. Är inte så säker på att jag kan prestera så bra, men det får vi se om några timmar!
Ha en bra dag mina fina läsare. Puss



......Kommentarer


Tess

Delta i Dagens Blogg-tävling eller klura ut Gåtan innan jag lottar ut vinnarna idag! :)



PS. Rykterna om bilder i vägen har blivit fler.. vill du hjälpa mig o se ifall det fortfarande är så?



kram!

2011-05-12 @ 09:44:18
URL: http://tessolsson.webblogg.se/






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: