vill du ligga med mig då?

2011-05-03 / 22:10:47 / Louise Jacobsson
2007-2009
Jag, Caroline & Camila i rimbo. Vi gick i sjuan här och tyckte typ vi ägde hela Rimbo. Hihi!
Sommarlovet 2009. Skulle till Madeleine och busa
Camila & jag på sandbanken, vi doppade endast fötterna tror jag..
Madeleine & jag. HAHA efterbliven man ser ut, å typ 3 år gammal... Sommarlover 09
Madeleine & jag.
Camila & jag, tror vi skulle visa hur man skedar, fast stående..
Sjuan. På en lektion med Tina skulle jag gissa eftersom våra namnlappar är utsatta..
Jag, Beckis, Madde & Caroline. Senare den här dagen blev jag sjuk. Vi skulle fira Moa som fyllde 14.
Caroline, jag, Moa, Claudia och Elenora. Orienteringsdag i sjuan
HAHAHA. Ungdomscafét, 13 åriga Louise.
Ungdomscafét. Sitter och svullar och har överdrivet äckligt mycket smink på mig. Fyfan. 13 år
Camila, Caroline & jag inne på ica
Caroline, jag & Camila. Jag har så mycket smink att jag ser grå ut. Fyfan. Fjortiztimez
Årskurs sju, i väntan på bussen. Jag och Cami
Hemma hos Camila.
Cami, Carro, jag & Beckis gömmer sig i bakgrunden. Här gick vi i sexan.
Moa, jag & Beckis återigen i bakrunden. Söt jag är <3<3<3<3 eller?
Joel & jag. En sommarkväll i Rimbo.
Cami, joel & jag.
Cami, Amanda, jag & Jill. Vi hade vart med Rasmus, Henke och några. 13 år.
Beckis & jag som samlar in pengar för adra. 13 år.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: