you all will remember this face

2011-05-28 / 13:51:05 / Louise Jacobsson
Ser då lite efterbliven ut på denna bild, men vad gör det om hundra år? Kom hur som helst precis hem från gymmet. Det var riktigt roligt att träna idag faktiskt! Nu väntar jag bara på att duschen ska bli ledig, sen ska jag då duscha, torka håret, sminka mig och efter det träffa Caroline, Rebecca och Moa. Barndomsvener. Vad vi ska göra vet jag inte, beror på vädret. Men det återstår att se! Ha en trevlig lördagskväll för det ska jag ha. Pyss



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: