det är inte just du

2011-10-06 / 19:42:56 / Louise Jacobsson
Varför jag känner mig krossad är inte på grund av dig. Det har det aldrig varit, varför jag känner mig värdelös är inte för att du slutade höra av dig, att du gick tillbaka. Det visste jag redan att du skulle göra, jag är inte korkad. Klart jag förstå, och jag dömer inte dig.
-
Klumpen i magen ligger kvar. Jag frågar mig själv; Är jag inte värd bättre? Är jag ens värd någonting alls? Är det mig det är fel på, eller är det bara fel vägar jag väljer hela tiden? Jag hade byggt upp ett skydd, en vägg du bröt ner. Nu måste jag bygga upp den igen, det är de värsta.
-
Känslor är för förlorare. Wanna play the game? This time, I won't lose.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: