you & me are history, even though we don't even have a story to tell

2011-10-04 / 21:24:33 / Louise Jacobsson
Mitt liv är upp och ner. Jag var världens lyckligaste bara förra veckan, nu är det helt annorlunda. Såfort jag är ensam känner jag mig helt förlorad, vad hände med min livsglädje? Vad hände med den glada Louise? Vart försvann hon, tog han henne med sig när han försvann? Hatar den här känslan, känslan att känna sig övergiven och ensam. Fan.



......Kommentarer


Anonym

den kommer tillbaks sakta men säkert, alla går igenom sånt här <3

2011-10-10 @ 01:31:26






Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: