awezmmm

2011-09-04 / 01:08:39 / Louise Jacobsson
Hemma efter en as bra kväll hemma hos Thedde! Öst som fan och spelat guitar hero, eller ja, jag har glott på och bara blivit kittlad och haft jävligt kul! Hur som helst, lördagen löste sig tillslut fastän havla Norrtälje va dött som graven. Haft en jävligt kul kväll som sagt, awezzzzommeee. Sitter då här, halvt full halvt nykter och älskar mitt liv. Snart är det helg igen, bara sisådär 6 dagar? LOVE IT. Sov gott mina fina små pruttar.
vira blåtira <3



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: