don't be that girl

2011-09-05 / 20:25:41 / Louise Jacobsson
bra fokus osv. gammal bild oxå.
Var i skolan 2 lektioner idag, sen åkte jag hem. Mådde inte alls bra och var helt borta hela vägen hem, har legat i soffan i princip hela tiden ända sen jag kom hem. Beckis och Mikaela hälsade på mig några minuter också, så det är ju alltid mysigt. Nu ska jag glo film och satsa på att bli frisk! Det är ju helg snart!!!!! typ.
(vet att jag skriver hem typ 100 gånger. skyller på att jag är sjuk, har inget ordförråd då)



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: