I am always sorry but I never change

2011-09-25 / 21:03:45 / Louise Jacobsson
Hatar den här känslan, att känna sig maktlös. Att någon annan håller i fjärrkontrollen till ens inre. Vad gör man när man inte längre vet vad som är rätt eller fel? Jag är uppriktigt helt förskräckt, varför händer det här? Varför blir man så svag, som om hela kroppen bara slutar fungera. Jag blir helt ärligt knäsvag av dig, närheten av dig. När du viskar mitt namn, när du andas tungt i mitt öra, när du kramar om mig och när du kysser mig - sådär som bara du gör.
-
Jag somnar med en ängel och vaknar i en saga.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: