little house

2011-09-01 / 20:27:19 / Louise Jacobsson
Allt kirrat för helgen då. Fett skönt att ha det överstökat! Det enda negativa är att jag går till fem i morgon eftermiddag. Men vafan, that's life. På kvällen blire mys, eller ja, ÖÖÖÖS med några snygga brudar! Samma sak på lördag. Love life ja.
-
Skolan råå? Den har vart riktigt jävla bra idag, haft hur kul som helst och bara njutit faktiskt! Lyckad torsdag. Nu däremot är jag helt slut och dessutom lite, stirrig av mig. Fått reda på en sak som inte påverkar mitt liv särskilt mycket kanske, men samtidigt, det påverkar. I'm out.



......Kommentarer








Kom ihåg att din IP-adress alltid sparas. Kommentarer som anses vara stötande mot mig
eller mina nära raderas. Även spamkommentarer & kommentarer fulla med länkar raderas.



Kommentera här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: